Pracuj z nami Obsługa Klienta

Obsługa Klienta w Zakładzie Fotograficznym 2 Style

To, z kim współpracujemy w naszym Zespole, jest dla nas ogromnie ważne.
Z tego względu, proces rekrutacji jest dość rozbudowany. Jednak jeśli jesteś Osobą, której poszukujemy, to rekrutację przejdziesz bardzo szybko.

Jeśli:

  • szanujesz siebie i drugiego człowieka
  • jesteś osobą odpowiedzialną i zawsze szukasz rozwiązań, a nie problemów
  • wykonujesz każdą czynność od początku do końca z zachowaniem estetyki pracy
  • masz doświadczenie w obsłudze cyfrowej lustrzanki (pracujemy w systemie NIKON)
  • lubisz i umiesz wykonywać innym fotografie (głównie portretowe)
  • masz w sobie ogień do działania, a zarazem lubisz pracę wykonywaną w 90% stacjonarnie i w wielu przypadkach powtarzalnie dla tych samych biurowych czynności
  • umiesz współpracować
  • masz podzielność uwagi i umiesz rozplanować sobie wielozakresowy plan działań
  • lubisz kontakt z ludźmi (również tymi najmłodszymi) oraz potrafisz ich słuchać, rozmawiać z nimi i dopasowywać zawsze odpowiednie rozwiązanie
  • nie straszne są dla Ciebie wiersze i kolumny Excela, tabelki, statystyki oraz zadania typowo „papierkowe”
  • umiesz zmieniać swoje „wygodne” przyzwyczajenia i nawyki (nie przesiadujesz w swojej strefie komfortu)
  • obsługa komputera nie sprawia Ci problemów (sprawnie radzisz sobie w  programach typu Photoshop i oknach przeglądarki internetowej)
  • zależy Ci na jasnych zasadach, udanej współpracy i zgranym zespole
  • w sytuacjach stresowych umiesz się opanować, stosując sposoby skuteczne i dopasowane do danej sytuacji
  • każdy dzień traktujesz jak nową przygodę, a jednocześnie nie zrażają Cię powtarzające się czynności
  • a na to wszystko, każdego dnia starasz się coraz lepiej kreować swoje życie

… to być może właśnie na Ciebie czekamy.

Kilka słów o nas

Firma, którą tworzymy, wynika z pasji i chęci doskonalenia się każdego dnia. Branża fotograficzna nam to w pełni umożliwia. Każdego dnia, stawia ona przed nami nowe wyzwania, które pokazują nam jak jesteśmy ważni i potrzebni.

Praca w zakładzie fotograficznym nie należy do łatwych. Jest ona dla osób wytrzymałych zarówno psychicznie i fizycznie. Do okresu najbardziej wymagającego zalicza się okres od listopada do stycznia włącznie, kiedy doświadczamy kumulacji w realizowaniu większości tego, co posiadamy w ofercie. Jest to jedyny okres w ciągu roku, który jest tak bardzo wymagający, że nazwaliśmy go wewnętrznie „testem osobowości”. Do tej pory, ten kto go wytrzymał, jest z nami do dzisiaj, dlatego masz gwarancję, że jeśli to Ty dołączysz do naszego grona, będziesz pracować z najlepszymi.

Wszystko, czego się podejmujemy, wykonujemy „Jak Dla Siebie”. Wzajemne wsparcie i szacunek, jasne zasady oraz wspaniali i zadowoleni klienci to nasza podstawa działania. Wychodzimy z założenia, że wszystko można udoskonalić, nawet wtedy, kiedy już się to udoskonali 😉 a przed nami jeszcze wiele, wiele pracy.

Weź również pod uwagę, że jesteśmy w fazie mocnego rozwoju. Dużo zmieniamy w codziennych nawykach i wykonywanych czynnościach. To, co na dziś obowiązuje, może się okazać w ciągu najbliższych tygodni lub miesięcy, że zostanie usunięte lub udoskonalone. Czasem, zmiana ta będzie dotyczyła zmiany miejsca przechowywania zszywacza, a czasem będzie to całkowita reorganizacja cyklu dnia pracy i obsługi klientów.


Kiedy ta praca NIE JEST dla Ciebie:

Jeśli:

  • szukasz pracy spokojnej przy biurku, gdzie większość czynności można zaplanować na cały dzień, to NIE JEST to praca dla Ciebie
  • nie umiesz planować czynności „w locie” i dostosowywać się do zmieniającej się ciągle sytuacji, np w zależności od ilości klientów, to NIE JEST to praca dla Ciebie
  • nie znasz podstaw fotografii, kadrowania, ustawień aparatu, pojęć typu „dpi”, to NIE JEST to praca dla Ciebie
  • jeśli przeważnie szukasz winnych naokoło, nie przyglądając się swoim zachowaniom i wykonywanym czynnościom, to też NIE JEST to praca dla Ciebie

Jakie będziesz mieć obowiązki na tym stanowisku:

PODSTAWY – TO BĘDĄ TWOJE GŁÓWNE OBOWIĄZKI (85-90% w skali miesiąca)
1 część zakresu obowiązków:

  • bezbłędne wykonywanie zdjęć do dokumentów (nasza firma ma 100% skuteczności wykonywania poprawnych zdjęć) – z naszej strony zapewnimy Ci przeszkolenie w tym zakresie
  • obsługa telefoniczna oraz poczty e-mail (nie dzwonimy do klientów z ofertami)
  • obsługa klienta bezpośrednio w punkcie
  • przyjmowanie zamówień od klienta na miejscu, i przez internet (wg ustalonego porządku i segregacji, właściwa obsługa programów i tabel do zarządzania zamówieniami, czyli kto, co, ile i jak – zachowanie porządku dla każdego zamówienia i wykonywanej czynności)
  • realizacja podstawowych zamówień
  • wydawanie zamówień (obsługa kasy fiskalnej, terminala do płatności kartą, wystawianie faktur)

SAMODZIELNOŚĆ – TO BĘDZIE TRZEBA UMIEĆ OBSŁUŻYĆ (10-15% w skali miesiąca)

2 część zakresu obowiązków:
CZYLI, NIEZBĘDNE UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH CIĘ NAUCZYMY, DLA NIEWIELKIEJ ILOŚCI W SKALI MIESIĄCA ZADAŃ DODATKOWYCH przy użyciu NASZYCH MASZYN lub PROGRAMÓW

  • obsługa drukarek i plotera (nie „siedzisz” cały dzień na ploterze tylko wykonujesz pojedyncze wydruki)
  • obsługa skanera, skanowanie slajdów, klisz, wydruków (pojedyncze zlecenia)
  • projektowanie do późniejszego druku i produktów sublimacyjnych (proste czynności)
  • wykonywanie i retusz zdjęć portretowych (z wykorzystaniem bardzo praktycznych programów, pojedyncze czynności)
  • z czasem (w perspektywie 2-4 miesięcy) i po odpowiednim przeszkoleniu możliwa aktualizacja stanowiska i zakresu obowiązków

Wymagania

  • istotne jest dla nas, czy jesteś osobą o predyspozycjach i cechach opisanych na samej górze tego ogłoszenia (szczególnie zwróć uwagę na charakter pracy, która jest pracą stacjonarną w powtarzalnych czynnościach ale jednocześnie z zakresem obowiązków, które niejednokrotnie trzeba wykonywać „jednocześnie”)
  • sumienne i sprawne (pod presją czasu) wykonywanie powierzonych zadań od początku do końca
  • dostępność od poniedziałku do piątku
    OBECNIE: 8:45 – 16:45 lub 11:30 – 19:00 jednak przy zatrudnieniu trzeciej Osoby do zespołu będzie funkcjonował układ: 7:30 – 15:30, 10:00 – 18:00 i 12:30 – 20:30
    i w co drugą sobotę 10:00 – 16:00 lub dostępność w każdą sobotę w zamian za 6 godzin mniej w ciągu tygodnia
  • posiadanie własnej działalności (opcjonalnie, nie wymagamy) – korzyść dla obu stron
  • naturalny uśmiech i pogoda ducha
  • pozytywne nastawienie
  • energia w działaniu i pełne zaangażowanie w codzienne czynności
  • nie wymagamy doświadczenia z innego zakładu fotograficznego, choć jeśli takie posiadasz, z pewnością weźmiemy to pod uwagę
  • podstawowy zakres wiedzy o fotograficznych plikach cyfrowych, rozdzielczościach, dpi, retuszowaniu itp. (jesteśmy w stanie podnieść Twoje umiejętności ale nie chcemy zaczynać pracy z Tobą od zerowego poziomu – podstawy musisz znać)
  • podstawowa umiejętność obsługi lustrzanki cyfrowej oraz znajomość i rozumienie w zastosowaniu takich pojęć jak migawka, przysłona, czułość, ogniskowa, balans bieli, zasady kadrowania, estetyka kadru itp.
  • umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze
  • dokładność i szybkość w pracach manualnych typu: wycinanie nożyczkami, docinanie na trymerze i gilotynie
  • mile widziane prawo jazdy i własny samochód (opcjonalnie, nie wymagamy)
  • z racji lokalizacji naszej firmy i porannych korków, oferta pracy skierowana jest szczególnie do osób mieszkających w niewielkiej odległości

Oferowane warunki

  • praca wykonywana w zakładzie fotograficznym w Gdańsku na ul. Świętokrzyskiej 60
  • zgrany zespół, opierający swoje działania na szczerości i wzajemnej pomocy, bez rywalizacji
  • klarowne zasady i oczekiwania
  • wynagrodzenie i etapy z tym związane:

    1 etap

    pierwszy jeden dzień sprawdzający, 10 godzin sprawdzających – 147 brutto/całość

    2 etap

    1,5-4 miesiące okresu próbnego, umowa zlecenie (20,00 brutto/godzina), 5-8 godzin dziennie.
    Okres ten jest podany zakresowo, ze względu na różnorodność okresu, charakteru pracy i zdolności przyswajania wiedzy.

    Osoba wg naszych wytycznych powinna zmieścić się w okresie 1,5 miesiąca, aby przyswoić pełną wiedzę. Jednak ze względu na zebrane doświadczenie pod kątem przygotowania pracownika, istnieje możliwość, indywidualnej oceny sytuacji i przedłużenia okresu próbnego do 4 miesięcy.

    Ważne! Mamy też doświadczenia z jedną z osób, że materiał do opanowania, który jest rozłożony na 1,5 miesiąca, ona opanowała tylko w niecałe dwa tygodnie. W takiej sytuacji przechodzimy od razu do etapu trzeciego.

    3 etap

    po solidnym przeszkoleniu i pozytywnym zakończeniu okresu próbnego,
    6-8 godzin dziennie,
    praca zmianowa od poniedziałku do piątku (OBECNIE: 8:45 – 16:45 lub 11:30 – 19:00 jednak przy zatrudnieniu trzeciej Osoby do zespołu będzie funkcjonował układ: 7:30 – 15:30, 10:00 – 18:00 i 12:30 – 20:30) oraz co druga sobota 6 godzin od 10:00 do 16:00 (godziny za soboty odliczane są z dni w ciągu tygodnia),
    około 40 godzin w tygodniu – od 2800 do 3500 „na rękę” w zależności od indywidualnych ustaleń oraz rzetelnego wypełniania czynności z zakresu obowiązków


Ponadto:

  • na tym stanowisku wynagrodzenie jest stałe (bez prowizji)
  • w okresie próbnym praca w 100% w zakładzie fotograficznym 2 STYLE w Gdańsku na ul. Świętokrzyskiej 60
  • po zakończeniu okresu próbnego praca w około 90-95% stacjonarna
  • po około roku i udanej współpracy, gwarancja podwyżki – ustalane indywidualnie

Etapy rekrutacji

Etap 1: Przesłanie dokumentów aplikacyjnych

Wyślij na e-mail rekrutacja@2style.pl CV oraz list motywacyjny. W liście motywacyjnym napisz, dlaczego uważasz, że możesz do nas pasować i wspólnie z nami tworzyć 2 STYLE. Najpierw jednak zapoznaj się dokładnie z naszą kulturą organizacyjną.

W temacie wiadomości koniecznie wpisz “Obsługa Klienta – Twoje imię i nazwisko”.

Wysłanie do nas niekompletnego zgłoszenia, nie będzie brane pod uwagę.

Etap 2: Badanie dopasowania do stanowiska pracy i akceptacja warunków pracy

Na tym etapie poprosimy Cię o wypełnienie testu. Chcemy w ten sposób poznać Twoje preferencje i predyspozycje zawodowe. Test wykonasz przez Internet w ciągu 15-20 min. Wszystko po to, by sprawdzić, na ile Twój potencjał pokrywa się z naszym “Idealnym Profilem Kandydata”.

Wyniki testu (w formie PDF), prześlesz nam w odpowiedzi na nasz e-mail rekrutacja@2style.pl, zachowując treść dotychczasowej korespondencji.

Wyślemy również do Ciebie szczegółowy mail z opisem warunków pracy oraz zadań na stanowisku. Przejdziemy do kolejnego etapu rekrutacji tylko wtedy, jeśli opisane przez nas warunki pracy będą Ci odpowiadały.

Etap 3: Wstępna rozmowa telefoniczna (około 30 min.)

Jeśli otrzymamy od Ciebie wymagane pliki oraz warunki pracy zostaną przez Ciebie zaakceptowane, zaproponujemy Ci wstępną rozmowę przez telefon. Rozmowa telefoniczna odbędzie się w godzinach naszej pracy. Na rozmowie zadamy Ci pytania pozwalające ocenić Twoją motywację do pracy i sprawdzimy, na ile Twoje i nasze cele są ze sobą spójne. Dokonamy również wstępnej oceny Twojego dopasowania do Zespołu.

Etap 4: Spotkanie osobiste w firmie i podstawowe sprawdzenie Twoich umiejętności (1 dzień, łącznie 10 godzin)

Zaprosimy Cię do naszego zakładu fotograficznego. Sprawdzimy, jak radzisz sobie z podstawowymi czynnościami powiązanymi ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Będzie to również dla Ciebie okazja do tego, aby ocenić, czy jest to praca dla Ciebie.

Etap 5 (opcjonalnie): Rozmowy telefoniczne z członkami Zespołu (łącznie około 40 min.)

Po analizie etapu 4, jeśli uznamy, że możemy przejść dalej, zostaniesz zaproszony na dwie rozmowy telefoniczne. Odbędą się one jedna po drugiej w godzinach naszej pracy. Podczas rozmów będziemy oceniać Twój sposób rozmowy, Twoje podejście do obsługi klienta, codzienne funkcjonowanie oraz dopasowanie do stanowiska.

Etap 6: Podjęcie decyzji

Jeśli spotkanie w firmie zakończy się pozytywnie, zaprosimy Cię na okres próbny.

Etap 7: Okres próbny. Proces wdrożenia

Pierwsze 1,5 miesiąca (lub maksymalnie 4) będą dla Ciebie szczegółowym wdrożeniem do pracy. Bardzo poważnie traktujemy ten etap. To wymagający czas, pełen nowej wiedzy i doświadczeń. Poinformujemy Cię również, w jaki sposób będziemy weryfikować rezultaty Twojej pracy oraz czego dokładnie od Ciebie oczekujemy.

W okresie próbnym oczekujemy pracy, pod okiem doświadczonych pracowników. Po okresie próbnym będziesz samodzielnie wykonywać pracę na tym stanowisku.

Z racji specyfikacji branży, zastrzegamy sobie prawo, do wydłużenia okresu próbnego o kolejny okres. Odbywa się to oczywiście za porozumieniem obu stron.

Etap 8: Podsumowanie – ocena okresu próbnego

Po zakończeniu okresu próbnego, podsumujemy ósmy etap. Zastanowimy się wspólnie, co możemy zrobić, aby nasza współpraca układała się jeszcze lepiej lub podejmiemy decyzję o rezygnacji z dalszej współpracy.

Ocena współpracy będzie oparta na rzetelnych danych oraz jasnych, transparentnych kryteriach. Będziemy informować Cię każdego dnia o tym, na czym powinnaś/powinieneś skupić swoją uwagę, w jakich tematach zdobyć nową wiedzę lub ją uzupełnić.

Etap 9: Przedłużenie umowy (na czas nieokreślony) oraz podwyżka

Jeśli ocena okresu próbnego zakończy się obustronną chęcią dalszej współpracy, otrzymasz podwyżkę i przedłużenie umowy o pracę na czas nieokreślony. Gratulujemy i jesteśmy wdzięczni, że udało Ci się osiągnąć cel.