Pracuj z nami Obsługa Klienta

Obsługa Klienta w Zakładzie Fotograficznym 2 Style

To, z kim współpracujemy w naszym Zespole, jest dla nas ogromnie ważne.
Z tego względu, proces rekrutacji jest dość rozbudowany. Jednak jeśli jesteś Osobą, której poszukujemy, to rekrutację przejdziesz bardzo szybko.

Jeśli:

  • szanujesz siebie i drugiego człowieka
  • jesteś osobą odpowiedzialną i zawsze szukasz rozwiązań, a nie problemów
  • wykonujesz każdą czynność od początku do końca z zachowaniem estetyki pracy
  • masz doświadczenie w obsłudze cyfrowej lustrzanki (pracujemy w systemie NIKON)
  • lubisz i umiesz wykonywać innym fotografie (głównie portretowe)
  • masz w sobie ogień do działania, a zarazem lubisz pracę wykonywaną w 90% stacjonarnie i w wielu przypadkach powtarzalnie dla tych samych biurowych czynności
  • umiesz współpracować
  • umiesz rozplanować sobie wielozakresowy plan działań i dokonywać w nim zmian „w locie” dostosowując się do zmieniającej sytuacji w ciągu dnia
  • lubisz kontakt z ludźmi (również tymi najmłodszymi) oraz potrafisz ich słuchać i rozmawiać z nimi
  • umiesz zmieniać swoje „wygodne” przyzwyczajenia i nawyki (nie przesiadujesz w swojej strefie komfortu)
  • obsługa komputera nie sprawia Ci problemów (sprawnie radzisz sobie w  programach typu Photoshop i oknach przeglądarki internetowej)
  • w sytuacjach stresowych umiesz się opanować, stosując sposoby skuteczne i dopasowane do danej sytuacji
  • a na to wszystko, każdego dnia starasz się coraz lepiej kreować swoje życie

… to być może właśnie na Ciebie czekamy.

W skrócie, wyznawane przez nas wartości:

  • WZAJEMNY SZACUNEK
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • STARANNOŚĆ W WYKONYWANIU CZYNNOŚCI
  • EFEKTYWNA PRACA
  • WYSOKA KULTURA OSOBISTA
  • UMIEJĘTNOŚĆ DOSTOSOWANIA SIĘ DO SYTUACJI
  • ZAANGAŻOWANIE
  • OPANOWANIE W SYTUACJACH STRESOWYCH
  • ZARADNOŚĆ
  • DOSKONALENIE SIEBIE

Kilka słów o nas

Firma, którą tworzymy, wynika z pasji i chęci doskonalenia się każdego dnia. Branża fotograficzna nam to umożliwia. Każdego dnia, stawia ona przed nami nowe wyzwania, które pokazują nam jak jesteśmy ważni i potrzebni.

Praca w naszym zakładzie fotograficznym 2 STYLE
NIE NALEŻY DO ŁATWYCH.

Praca ta jest dla osób wytrzymałych zarówno psychicznie i fizycznie. Stawiamy na wysoką jakość obsługi Klienta i doskonałą współpracę zespołową. Jeśli chcesz z nami współpracować, nastaw się na zdecydowane podwyższanie jakości swojej organizacji pracy każdego dnia. Nie ma u nas odstępstw od normy – wymagamy od siebie wzajemnie, bo to zapewnia nam płynność pracy, efektywność i możliwość pójścia do domu o właściwej porze!

Wszystko, czego się podejmujemy, wykonujemy „Jak Dla Siebie”.

Wzajemne wsparcie i szacunek, jasne zasady oraz wspaniali i zadowoleni klienci to nasza podstawa działania. Wychodzimy z założenia, że wszystko można udoskonalić, nawet wtedy, kiedy już się to udoskonali 😉 a przed nami jeszcze wiele, wiele ulepszeń.

Weź również pod uwagę, że jesteśmy w fazie ciągłego rozwoju. Zmieniamy w codziennych nawykach i wykonywanych czynnościach. To, co na dziś obowiązuje, może się okazać w ciągu najbliższych tygodni lub miesięcy, że zostanie usunięte lub udoskonalone. Czasem, zmiana ta będzie dotyczyła zmiany miejsca przechowywania zszywacza, a czasem będzie to całkowita reorganizacja cyklu dnia pracy i obsługi klientów.


Kiedy ta praca NIE JEST dla Ciebie:

Jeśli:

  • szukasz pracy spokojnej przy biurku, gdzie większość czynności można zaplanować na cały dzień i nie zmieniać tego planu, to NIE JEST to praca dla Ciebie
  • nie umiesz planować czynności „w locie” i dostosowywać się do zmieniającej się ciągle sytuacji, np w zależności od ilości klientów i natężenia zamówień, to NIE JEST to praca dla Ciebie
  • nie znasz podstaw fotografii, kadrowania, ustawień aparatu, pojęć typu „dpi”, to NIE JEST to praca dla Ciebie
  • jeśli przeważnie szukasz winnych naokoło, nie przyglądając się swoim zachowaniom i wykonywanym czynnościom, to też NIE JEST to praca dla Ciebie

Oto co możesz wykonywać:

PODSTAWY 80-90% w skali miesiąca

1 część zakresu:

  • bezbłędne wykonywanie zdjęć do dokumentów (nasza firma ma 100% skuteczności wykonywania poprawnych zdjęć) – z naszej strony zapewnimy Ci przeszkolenie w tym zakresie, jednak to po Twojej stronie jest sprawne przyswajanie i wdrażanie nowej wiedzy
  • obsługa telefoniczna oraz poczty e-mail (nie dzwonimy do klientów z ofertami)
  • obsługa klienta bezpośrednio w punkcie
  • przyjmowanie zamówień od klienta na miejscu, i przez internet (wg ustalonego porządku i segregacji, właściwa obsługa programów i tabel do zarządzania zamówieniami, czyli kto, co, ile i jak – zachowanie porządku dla każdego zamówienia i wykonywanej czynności)
  • realizacja podstawowych zamówień
  • wydawanie zamówień (obsługa kasy fiskalnej, terminala do płatności kartą, wystawianie faktur)

Jeśli nasza współpraca będzie się rozwijać, powierzone dotychczas czynności będziesz wykonać zgodnie z wysokim standardem naszych usług to zaproponujemy Ci awans „Samodzielność”.

SAMODZIELNOŚĆ – TO BĘDZIE TRZEBA UMIEĆ OBSŁUŻYĆ (10-20% w skali miesiąca)

2 część zakresu:

  • obsługa drukarek i plotera (nie „siedzisz” cały dzień na ploterze tylko wykonujesz pojedyncze zamówienia na wydruki)
  • obsługa skanera, skanowanie slajdów, klisz, wydruków (pojedyncze zamówienia)
  • projektowanie do późniejszego druku i produktów sublimacyjnych (proste czynności)
  • wykonywanie i retusz zdjęć portretowych (z wykorzystaniem bardzo praktycznych programów, pojedyncze i proste czynności)
  • z czasem (w perspektywie 2-4 miesięcy) i po odpowiednim przeszkoleniu możliwa aktualizacja stanowiska i zakresu obowiązków

Wymagania

  • istotne jest dla nas, czy jesteś osobą o predyspozycjach i cechach opisanych na samej górze tego ogłoszenia (szczególnie zwróć uwagę na charakter pracy, która jest pracą stacjonarną w powtarzalnych czynnościach ale jednocześnie z zakresem obowiązków, które niejednokrotnie trzeba wykonywać „jednocześnie”)
  • sumienne i sprawne wykonywanie powierzonych zadań od początku do końca
  • dostępność od poniedziałku do piątku
    i w co drugą sobotę 10:00 – 16:00 lub dostępność w każdą sobotę w zamian za 6 godzin mniej w ciągu tygodnia
  • posiadanie własnej działalności (opcjonalnie, nie wymagamy) – korzyść dla obu stron
  • energia w działaniu i pełne zaangażowanie w codzienne czynności
  • podstawowy zakres wiedzy o fotograficznych plikach cyfrowych, rozdzielczościach, dpi, retuszowaniu itp. (jesteśmy w stanie podnieść Twoje umiejętności ale nie chcemy zaczynać pracy z Tobą od zerowego poziomu – podstawy musisz znać)
  • umiejętność obsługi lustrzanki cyfrowej oraz znajomość i rozumienie w bezproblemowym zastosowaniu takich pojęć jak migawka, przysłona, czułość, ogniskowa, balans bieli, zasady kadrowania, estetyka kadru itp.
  • umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze
  • dokładność i szybkość w pracach manualnych typu: wycinanie nożyczkami, docinanie na trymerze i gilotynie
  • mile widziane prawo jazdy i własny samochód (opcjonalnie, nie wymagamy)
  • z racji lokalizacji naszej firmy i porannych korków, oferta pracy skierowana jest szczególnie do osób mieszkających w niewielkiej odległości

Oferowane warunki

  • praca wykonywana w zakładzie fotograficznym w Gdańsku na ul. Świętokrzyskiej 60
  • zgrany zespół, opierający swoje działania na szczerości i wzajemnej pomocy, bez rywalizacji
  • klarowne zasady i oczekiwania
  • pokaż nam co potrafisz i co możesz dobrego wnieść do naszego zespołu, a wynagrodzenie i etapy z tym związane z pewnością omówimy szerzej:

    1 etap

    pierwszy jeden dzień sprawdzający, 8 godzin sprawdzających

    2 etap

    1-2 tygodnie do 1,5-5 miesięcy okresu próbnego, umowa zlecenie (17,00-20,00 brutto/godzina), 5-8 godzin dziennie.
    Okres ten i stawki podane są zakresowo, ze względu na charakter pracy i zdolności przyswajania wiedzy.

    Osoba wg naszych wytycznych powinna zmieścić się w okresie 1,5 miesiąca, aby przyswoić pełną wiedzę. Jednak ze względu na zebrane doświadczenie pod kątem przygotowania pracownika, istnieje możliwość, indywidualnej oceny sytuacji i przedłużenia okresu próbnego do 5 miesięcy.

    Ważne! Mamy też doświadczenia z jedną z osób, że materiał do opanowania, który jest rozłożony na 1,5 miesiąca, ona opanowała tylko w niecałe dwa tygodnie. W takiej sytuacji przechodzimy od razu do etapu trzeciego.

    3 etap

    po solidnym przeszkoleniu i pozytywnym zakończeniu okresu próbnego,
    6-8 godzin dziennie,
    praca zmianowa od poniedziałku do piątku (oraz co druga sobota 6 godzin od 10:00 do 16:00 (godziny za soboty odliczane są z dni w ciągu tygodnia),
    około 40 godzin w tygodniu – od 2600 do 3800 „na rękę” w zależności od indywidualnych ustaleń oraz rzetelnego wypełniania czynności z zakresu obowiązków


Ponadto:

  • na tym stanowisku wynagrodzenie jest stałe (bez prowizji)
  • w okresie próbnym praca w 98% w zakładzie fotograficznym 2 STYLE w Gdańsku na ul. Świętokrzyskiej 60
  • po zakończeniu okresu próbnego praca w około 90-95% stacjonarna
  • po około roku i udanej współpracy, gwarancja podwyżki – ustalane indywidualnie

Etapy rekrutacji

Etap 1
Przesłanie dokumentów aplikacyjnych

Wyślij na e-mail rekrutacja@2style.pl CV oraz list motywacyjny. W liście motywacyjnym napisz, dlaczego uważasz, że możesz do nas pasować i wspólnie z nami tworzyć 2 STYLE.

Najpierw jednak zapoznaj się dokładnie
z naszą kulturą organizacyjną.

W temacie wiadomości koniecznie wpisz “Obsługa Klienta – Twoje imię i nazwisko”.

Wysłanie do nas niekompletnego zgłoszenia, nie będzie brane pod uwagę.

W odpowiedzi wyślemy również do Ciebie szczegółowy mail z opisem warunków pracy oraz zadań na stanowisku. Przejdziemy do kolejnego etapu rekrutacji tylko wtedy, jeśli opisane przez nas warunki pracy będą Ci odpowiadały.

Etap 2
Wstępna rozmowa telefoniczna (10-30 min.)

Jeśli otrzymamy od Ciebie wymagane pliki oraz warunki pracy zostaną przez Ciebie zaakceptowane, zaproponujemy Ci wstępną rozmowę przez telefon. Rozmowa telefoniczna odbędzie się w godzinach naszej pracy. Na rozmowie zadamy Ci pytania pozwalające ocenić Twoją motywację do pracy i sprawdzimy, na ile Twoje i nasze cele są ze sobą spójne. Dokonamy również wstępnej oceny Twojego dopasowania do Zespołu.

Etap 3
Spotkanie osobiste w firmie i podstawowe sprawdzenie Twoich umiejętności (1 dzień, łącznie 8 godzin)

Zaprosimy Cię do naszego zakładu fotograficznego. Sprawdzimy, jak radzisz sobie z podstawowymi czynnościami powiązanymi ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Będzie to również dla Ciebie okazja do tego, aby ocenić, czy jest to praca dla Ciebie.

Etap 4
Podjęcie decyzji

Jeśli spotkanie w firmie zakończy się pozytywnie, zaprosimy Cię na okres próbny.

Etap 5
Okres próbny. Proces wdrożenia

Pierwsze 2 tygodnie – 1,5 miesiąca (lub maksymalnie 5 miesięcy) będą dla Ciebie szczegółowym wdrożeniem do pracy. Bardzo poważnie traktujemy ten etap. To wymagający czas, pełen nowej wiedzy i doświadczeń.

W okresie próbnym oczekujemy pracy, pod okiem doświadczonych pracowników. Po okresie próbnym, jeśli przyswoisz i skutecznie wdrożysz nową wiedzę, będziesz samodzielnie wykonywać pracę na tym stanowisku.

Z racji specyfikacji branży, zastrzegamy sobie prawo, do skrócenia lub wydłużenia okresu próbnego o kolejny okres.

Etap 6
Podsumowanie – ocena okresu próbnego

Po zakończeniu okresu próbnego, podsumujemy piąty etap. Zastanowimy się wspólnie, co możemy zrobić, aby nasza współpraca układała się jeszcze lepiej lub podejmiemy decyzję o rezygnacji z dalszej współpracy.

Będziemy informować Cię każdego dnia o tym, na czym powinnaś/powinieneś skupić swoją uwagę, w jakich tematach zdobyć nową wiedzę lub ją uzupełnić.

Etap 7
Przedłużenie współpracy oraz podwyżka

Jeśli ocena okresu próbnego zakończy się obustronną chęcią dalszej współpracy, otrzymasz podwyżkę i przedłużenie umowy.