Obsługa Klienta w Zakładzie Fotograficznym 2 Style
To, z kim współpracujemy w naszym Zespole, jest dla nas ogromnie ważne.
Z tego względu, proces rekrutacji jest dość rozbudowany. Jednak jeśli jesteś Osobą, której poszukujemy, to rekrutację przejdziesz bardzo szybko.
Poza tym ogłoszeniem i jego poniższą treścią, koniecznie zapoznaj się z naszą KULTURĄ ORGANIZACYJNĄ. Zanim się skontaktujesz z nami, zastanów się na spokojnie analizując dokładnie to, co jest dla nas istotne, aby móc tworzyć zgrany zespół.
Jeśli:
- szanujesz siebie i drugiego człowieka
- szybko się uczysz i przyswajasz nową wiedzę
- jesteś osobą odpowiedzialną i zawsze szukasz rozwiązań, a nie problemów
- wykonujesz każdą czynność od początku do końca z zachowaniem estetyki pracy
- masz doświadczenie w obsłudze cyfrowej lustrzanki (pracujemy w systemie NIKON)
- lubisz i umiesz wykonywać innym fotografie (głównie portretowe)
- masz w sobie ogień do działania, a zarazem lubisz pracę wykonywaną w 90% stacjonarnie i w wielu przypadkach powtarzalnie dla tych samych biurowych czynności
- umiesz współpracować
- umiesz rozplanować sobie wielozakresowy plan działań i dokonywać w nim zmian „w locie” dostosowując się do zmieniającej sytuacji w ciągu dnia (obsługa Klienta przy ladzie, przez e-mail i telefon)
- lubisz kontakt z ludźmi (również tymi najmłodszymi) oraz potrafisz ich słuchać i rozmawiać z nimi
- umiesz zmieniać swoje „wygodne” przyzwyczajenia i nawyki (nie przesiadujesz w swojej strefie komfortu)
- obsługa komputera nie sprawia Ci problemów (sprawnie radzisz sobie w programach typu Photoshop i oknach przeglądarki internetowej)
- w sytuacjach stresowych umiesz się opanować, stosując sposoby skuteczne i dopasowane do danej sytuacji
- a na to wszystko, każdego dnia starasz się coraz lepiej kreować swoje życie
… to być może właśnie na Ciebie czekamy.
W skrócie, wyznawane przez nas wartości:
- WZAJEMNY SZACUNEK
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- STARANNOŚĆ W WYKONYWANIU CZYNNOŚCI
- EFEKTYWNA PRACA
- WYSOKA KULTURA OSOBISTA
- UMIEJĘTNOŚĆ DOSTOSOWANIA SIĘ DO SYTUACJI
- ZAANGAŻOWANIE
- RADOSNE NASTAWIENIE DO CODZIENNOŚCI
- OPANOWANIE W SYTUACJACH STRESOWYCH
- ZARADNOŚĆ
- DOSKONALENIE SIEBIE
Kilka słów o nas
Jako Właściciele – firma, którą tworzymy, wynika z pasji i chęci doskonalenia się każdego dnia. Branża fotograficzna nam to umożliwia. Każdego dnia, stawia ona przed nami nowe wyzwania, które pokazują nam jak jesteśmy potrzebni.
Praca w naszym zakładzie fotograficznym 2 STYLE
NIE NALEŻY DO ŁATWYCH
biorąc pod uwagę istotną kwestię, którą jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz współpracy w zespole
Praca ta jest dla osób wytrzymałych zarówno psychicznie i fizycznie. Stawiamy na wysoką jakość obsługi Klienta i doskonałą współpracę zespołową. Mamy najlepsze opinie na Google biorąc pod uwagę ich ilość i obejmując Trójmiasto oraz okolice. Jeśli chcesz z nami współpracować, nastaw się na zdecydowane podwyższanie jakości swojej organizacji pracy każdego dnia. Nie ma u nas odstępstw od normy – wymagamy od siebie wzajemnie, bo to zapewnia nam płynność pracy, efektywność i możliwość pójścia do domu o właściwej porze!
Wszystko, czego się podejmujemy, wykonujemy „Jak Dla Siebie”.
Wzajemne wsparcie i szacunek, jasne zasady oraz wspaniali i zadowoleni klienci to nasza podstawa działania. Wychodzimy z założenia, że wszystko można udoskonalić, nawet wtedy, kiedy już się to udoskonali 😉 a przed nami jeszcze wiele, wiele ulepszeń.
Zmieniamy się w codziennych nawykach i wykonywanych czynnościach. To, co na dziś obowiązuje, może się okazać w ciągu najbliższych tygodni lub miesięcy, że zostanie usunięte lub udoskonalone. Czasem, zmiana ta będzie dotyczyła zmiany miejsca przechowywania zszywacza, a czasem będzie to całkowita reorganizacja cyklu dnia pracy i obsługi klientów.
Kiedy ta praca NIE JEST dla Ciebie:
Jeśli:
- szukasz pracy spokojnej przy biurku, gdzie większość czynności można zaplanować na cały dzień i nie zmieniać tego planu, to NIE JEST to praca dla Ciebie
- nie umiesz planować czynności „w locie” i dostosowywać się do zmieniającej się ciągle sytuacji, np w zależności od ilości klientów i natężenia zamówień, to NIE JEST to praca dla Ciebie
- nie znasz podstaw fotografii, kadrowania, ustawień aparatu, pojęć typu „dpi”, to NIE JEST to praca dla Ciebie
- jeśli przeważnie szukasz winnych naokoło, nie przyglądając się swoim zachowaniom i wykonywanym czynnościom, to też NIE JEST to praca dla Ciebie
Oto co możesz wykonywać:
SAMODZIELNE STANOWISKO
- bezbłędne wykonywanie zdjęć do dokumentów (nasza firma ma 100% skuteczności wykonywania poprawnych zdjęć) – z naszej strony zapewnimy Ci przeszkolenie w tym zakresie, jednak to po Twojej stronie jest sprawne przyswajanie i wdrażanie nowej wiedzy
- obsługa telefoniczna oraz poczty e-mail (nie dzwonimy do klientów z ofertami)
- obsługa klienta bezpośrednio w punkcie
- przyjmowanie zamówień od klienta na miejscu, i przez Internet (wg ustalonego porządku i segregacji, właściwa obsługa programów i tabel do zarządzania zamówieniami, czyli kto, co, ile i jak – zachowanie porządku dla każdego zamówienia i wykonywanej czynności)
- realizacja podstawowych zamówień
- wydawanie zamówień (obsługa kasy fiskalnej, terminala do płatności kartą, wystawianie faktur)
- obsługa drukarek i plotera („nie siedzisz” cały dzień na ploterze tylko wykonujesz pojedyncze zamówienia na wydruki)
- obsługa skanera, skanowanie slajdów, klisz, wydruków (pojedyncze zamówienia)
- projektowanie do późniejszego druku i produktów sublimacyjnych (proste czynności wymagające dokładności)
- wykonywanie i retusz zdjęć portretowych (z wykorzystaniem bardzo praktycznych programów, pojedyncze i proste czynności)
Wymagania
- istotne jest dla nas, czy jesteś osobą o predyspozycjach i cechach opisanych na samej górze tego ogłoszenia (szczególnie zwróć uwagę na charakter pracy, która jest pracą stacjonarną w powtarzalnych czynnościach ale z zakresem obowiązków, które niejednokrotnie trzeba wykonywać prawie „jednocześnie”)
- sumienne i sprawne wykonywanie powierzonych zadań od początku do końca
- dostępność w poniedziałki i środy w godzinach 09:00 – 19:00, wtorki, czwartki i piątki od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 16:00 – wymiennie za godziny z dni powszednich (przy czym jest to elastyczny grafik i na przykład dwa dni w tygodniu są wolne)
- energia w działaniu i pełne zaangażowanie w codzienne czynności
- podstawowy zakres wiedzy o fotograficznych plikach cyfrowych, rozdzielczościach, dpi, retuszowaniu itp. (jesteśmy w stanie podnieść Twoje umiejętności ale nie chcemy zaczynać pracy z Tobą od zerowego poziomu – podstawy musisz znać)
- umiejętność obsługi lustrzanki cyfrowej oraz znajomość i rozumienie w bezproblemowym zastosowaniu takich pojęć jak migawka, przysłona, czułość, ogniskowa, balans bieli, zasady kadrowania, estetyka kadru itp.
- umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze
- dokładność i szybkość w pracach manualnych typu: wycinanie nożyczkami, docinanie na trymerze i gilotynie
- mile widziane prawo jazdy i własny samochód (opcjonalnie, nie wymagamy)
- z racji lokalizacji naszej firmy i porannych korków, oferta pracy skierowana jest szczególnie do osób mieszkających w niewielkiej odległości
Oferowane warunki
- umowa zlecenie (biorąc pod uwagę wszelkie zależności, a w tym zmienne godziny i ruchomy grafik to umowa o pracę nie jest możliwa)
- jest to opcja również dla studentów (ruchomy grafik)
- praca wykonywana w zakładzie fotograficznym w Gdańsku na ul. Świętokrzyskiej 60
- zgrany zespół, opierający swoje działania na szczerości i wzajemnej pomocy, bez rywalizacji
- klarowne zasady i oczekiwania
- pokaż nam co potrafisz i co możesz dobrego wnieść do naszego zespołu, a wynagrodzenie i etapy z tym związane z pewnością omówimy szerzej:
1 etap
pierwszy jeden dzień sprawdzający, 8 godzin sprawdzających
2 etap
1-2 tygodnie okresu próbnego, umowa zlecenie (30,50 brutto/godzina), 8 godzin dziennie (aktualizacja styczeń 2025)
Okres ten i stawki podane są zakresowo, ze względu na charakter pracy i zdolności przyswajania wiedzy.Osoba wg naszych wytycznych powinna zmieścić się w okresie 2 tygodni, aby przyswoić pełną wiedzę.
3 etap
po solidnym przeszkoleniu i pozytywnym zakończeniu okresu próbnego
- 5-8 godzin dziennie, niektóre dni wolne, umowa zlecenie
- zmiennie, 20-40 godzin w tygodniu
Ponadto:
- na tym stanowisku wynagrodzenie jest stałe (bez prowizji)
- praca w zakładzie fotograficznym 2 STYLE w Gdańsku na ul. Świętokrzyskiej 60
- po około roku i udanej współpracy, gwarancja podwyżki – ustalane indywidualnie
Etapy rekrutacji
Etap 1
Przesłanie dokumentów aplikacyjnych
Wyślij na e-mail rekrutacja@2style.pl CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny. W liście motywacyjnym napisz, dlaczego uważasz, że możesz do nas pasować i wspólnie z nami tworzyć 2 STYLE.
Najpierw jednak zapoznaj się dokładnie
z naszą kulturą organizacyjną.
W temacie wiadomości koniecznie wpisz “Obsługa Klienta – Twoje imię i nazwisko”.
Wysłanie do nas niekompletnego zgłoszenia, nie będzie brane pod uwagę.
W odpowiedzi wyślemy również do Ciebie szczegółowy mail z opisem warunków pracy oraz zadań na stanowisku. Przejdziemy do kolejnego etapu rekrutacji tylko wtedy, jeśli opisane przez nas warunki pracy będą Ci odpowiadały.
Etap 2
Wstępna rozmowa telefoniczna (10-30 min.)
Jeśli otrzymamy od Ciebie wymagane pliki oraz warunki pracy zostaną przez Ciebie zaakceptowane, zaproponujemy Ci wstępną rozmowę przez telefon. Rozmowa telefoniczna odbędzie się w godzinach naszej pracy. Na rozmowie zadamy Ci pytania pozwalające ocenić Twoją motywację do pracy i sprawdzimy, na ile Twoje i nasze cele są ze sobą spójne. Dokonamy również wstępnej oceny Twojego dopasowania do Zespołu.
Etap 3
Spotkanie osobiste w firmie i podstawowe sprawdzenie Twoich umiejętności (1 dzień, łącznie 8 godzin)
Zaprosimy Cię do naszego zakładu fotograficznego. Sprawdzimy, jak radzisz sobie z podstawowymi czynnościami powiązanymi ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Będzie to również dla Ciebie okazja do tego, aby ocenić, czy jest to praca dla Ciebie.
Etap 4
Podjęcie decyzji
Jeśli spotkanie w firmie i sprawdzenie umiejętności zakończy się pozytywnie, zaprosimy Cię na okres próbny.
Etap 5
Okres próbny. Proces wdrożenia
Pierwsze 2 tygodnie będą dla Ciebie szczegółowym wdrożeniem do pracy. Bardzo poważnie traktujemy ten etap. To wymagający czas, pełen nowej wiedzy i doświadczeń. Po 2 tygodniach (lub wcześniej, bo rekord samodzielnego działania nowej Osoby, to 24 godziny) będziesz samodzielnie obsługiwać stanowisko.
Z racji specyfikacji branży, zastrzegamy sobie prawo, do skrócenia lub wydłużenia okresu próbnego o kolejny okres.
Etap 6
Podsumowanie – ocena okresu próbnego
Po zakończeniu okresu próbnego, podsumujemy piąty etap. Zastanowimy się wspólnie, co możemy zrobić, aby nasza współpraca układała się jeszcze lepiej lub podejmiemy decyzję o rezygnacji z dalszej współpracy.
Będziemy informować Cię każdego dnia o tym, na czym powinnaś/powinieneś skupić swoją uwagę, w jakich tematach zdobyć nową wiedzę lub ją uzupełnić.
Etap 7
Przedłużenie współpracy
Jeśli ocena okresu próbnego zakończy się obustronną chęcią dalszej współpracy, otrzymasz przedłużenie umowy.